Tis 9/3-2010

Varför vara hemms när man bara springer rundor och arbetar ändå? Det gör Oscar nu! Han fick lov att börja klockan 4 istället idag eftersom dem inte har någonting att göra på jobbet, men Oscar vilar inte för det, nej då! Då springer han rundor och städar och fixar med sina bilar (han ska byta volvon ikväll). Han kan väl ta det lugnt när han väl ar hemma och inte bara flänga rundor över allt!

Jaja...jag mår bättre idag i alla fall...min näsa är inte lika täppt idag som den var igår, idag kan jag andas normalt igen hehe =).

Ska skriva cv senare idag (Oscar har hittat tre stycken ställen som söker personal där jag kan jobba) om jag kommer ihåg hur man nu skulle skriva =P hehe.

Får väl försöka be Oscar att lugna ner sig nu!
Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0