Duktig

Jag har blivit väldigt duktig på att hålla det rent här hemma nu =) Jag känner mig väldigt stolt över mig själv =) Det är en rätt skön känsla...plus att det är Fredag idag och då kommer Oscar hem "tidigare". Han slutar klockan 6 ikväll, men sen ska han iväg och fixa sina däck på bilen, sen skulle han och Ola iväg och titta på en bil som Ola kanske skulle köpa, efter det så kommer han hem, men men...han behöver inte oroa sig för när han kommer hem så är middagen färdiglagad =).

Börjar bli förkyld nu igen...usch! Är astråkigt att vara det varannan vecka, men men, vad ska man göra åt det...prosit Linda!

Imorgon händer det roliga! =D Vad kul det ska bli! Vill inte säga för mycket eftersom ni inte har med detta att göra och eftersom folk kan babbla som satan när det händer sådana här saker.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0