Kommer inte ihåg? =S

Jag kommer faktiskt inte ihåg sista jag skrev i min blogg...jag vet att jag inte skrev igår, men skrev jag i Torsdags? =S...Pinsamt!

Idag har Oscar städat på sitt jobb först, sen när han kom hem så blev det städ här hemma också och vi har hållt på här hemma sen dess...sen tyckte jag nu att det var dags att blogga lite så det gör jag nu =).

Fan vad det är varmt ute, man svettas ju ihjäl här, vi har öppet bakdörren, ytterdörren och fönstret i hallen och ändå blir det inte svalare här...det är helt otroligt, plus att vi har getingar på vår uteplats uppe vid taket, dem bygger på uppe på vinden, vi ska säga till hyresvärden så att han får ta väck dem för man måste ju kunna sitta ute på sommaren utan att man blir anfallen av arga getingar.

Nu vet ni allt som pågår här just nu!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0