Lördag

Det roliga som skulle hända idag kommer inte hända förrän klockan 5-6 ikväll...inte roligt enligt mig, men jag har ju så himla lite att säga till om när det gäller det så jag kan inte göra något åt det, men jag kan ju hoppas på att klockan går fort fram tills dess och klockan är nu redan 1 på dagen så bara 4-5 timmar kvar =).

Idag har jag och Oscar bakat lite bullar eftersom brödet och pengarna var slut och då får man improvisera med dem grejorna man har hemma, dem var lagom goda, men inte som dem man köper i affären, men det blir dem aldrig när man bakar hemma...men dem går och äta och det är det som räknas.

Vet iinte vad mer jag har att berätta för er idag...finns inte mer som har hänt fram till nu, kanske uppdaterar senare om det har hänt något mer då =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0