Mopedlopp

Idag har Oscars pappa ett mopedlopp, visst låter det roligt "/. Gammla gubbar och tanter som åker en runda på gammla puchmopeder i Billinge och lite överallt som Oscars pappa har arrangerat. Låter ju skoj...eller något!

I alla fall så måste ju Oscar vara med och fixa allt där så han åkte hemifrån klockan halv 9 i morse fast starten inte gick förrän halv 10 och eftersom Oscar är som en zombie på morgonen så glömde han sin mobil hemma så jag kan inte kontakta honom på något sätt alls..!

Det roliga som hände igår var inte så roligt...det blev inte alls som jag hade tänkt mig! Så funderar på om jag ska "göra om det" igen så att det blir bra igen! Känns helt fel!

Men jag kan inte göra något förrän Oscar kommer hem igen! Vilket typ blir klockan 5-6 ikväll...!

Jaja...puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0