Sorry

Förlåt att jag inte har skrivit förrän nu, men jag har inte haft tid idag, hela dagen har varit smockad med saker att fixa, först skule Oscar iväg och jobba med jouren (fast att han var ledig idag som alla andra), men i alla fall, han kom hem typ klockan halv 12, sen åt vi frukost, sen vid 2 tiden så åkte vi hem till min mamma för svi skulle hämta två saker där och innan vi åkte dit så tog Oscar datan så jag kunde inte skriva min blogg då, men nu är vi hemma och färdiga med allting så nu kunde jag skriva.

Ishockey på tv varje dag alltid! Astråkigt för en sådan som jag som hatar sport! Lämna sporten åt sportkanalerna, ni behöver inte sända dem på kanal 6 där allting roligt sänds, men det får ju åka åt sidan när all sport kommer som alltid ska vissas på kanal 6! Blir så förbannad!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0