Tisdag

Finns det något tråkigare än att nästan aldrig se sin älskling tråts att man är sambo med honom? Nä det tror jag inte..! Får nästan aldrig träffa honom =( antingen så jobbar han alltid eller så har han en massa annat skit för sig...så honom knappt i helgen, jo bara när det roliga hände annars så g jag honom inte alls. Och igår och idag så jobbar han från halv 8 på morgonen till klockan 9 på kvällen! WEEI! NOT!

Har precis:
1. Dammsugat hela lägenheten.
2. Torkat av alla ytor.
3. Tagit ur disken ur diskmaskinen.
4. Satt i ny disk i diskmaskinen.
5. Diskat stekpannorna.
6. Torkat av spisen.

Så jag är rätt trött nu, fast Birdie behöver gå ut...men jag kan ju alltid sätta henne i löplinnan där ute så kan hon göra sina behov så får det bli en lite längre runda senare ikväll när jag har vilat upp mig lite =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0