Lördag

Då var det Lördag och helgen är här...Oscar som skulle ha meckarfri helg och lovat att jag skulle få bestämma allting i helgen har åkt iväg till klippan med sin bror Ted för att fixa med Oscars nya bil och jag sitter hem...weeei, eller nåt liknande...! Fortfarande förkyld som in i bomben, men vad ska man göra mer än att vänta ut den =(.

Men struntsamma, jag sitter och tittar på bilder av snygga kändisar =P (som jag tycker är snygga). Vet att jag har väldigt blandad smak, men det kan inte hjälpas =).


Elvis Presley! (Inte bara skitsnygg utan även världens bästa sångare)


Maxwell Caulfield!


John Travolta! (Asgrym på att dansa och sjunga)


Oscar Axelsson! (Får inte glömma min egen lilla prins)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0