Måndag

Då var det Måndag idag och man har varit hos barnmorskan och gjort sockertestet "/ fy fan säger jag bara, det var inget man gör frivilligt, tur att man bara behöver göra det en gång under graviditeten...USCH! Men jag hade i alla fall inte diabetes och det känns väldigt skönt så jag slipper ta en massa sprutor nu som jag är livrädd för =).

Någon mer än jag som vill gå och se Harry Potter och dödsrelikerna? Det dumma är bara att dem har världspremiär nu på Onsdag (den 17:e nov). För det 1:a är biljetterna säkert redan slutsålda ett bra tag framöver och för det 2:a så är det ju mitt i veckan =(, men men...finns inte mycket att göra åt det, mer än att vänta tills det finns biljetter och man själv har tid att gå dit hehe =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0