Fredag

Igårkväll/I morse klockan halv 1 på natten sålde vi den gammla volvon vi hade och sen fick vi Oscars mammas saab gratis (den som vi sålde till henne innan), vet inte varöfr vi fick den gratis...hon tyckte väl synd om oss, hon köpte en ny bil till sig själv, en opel astra, rätt fin, likadan som min mamma har fast äldre model och ingen combi.

Fredag idag i alla fall...så något gott har det kommit ur denna dagen. Måste bara fråga om någon här spelar sims 2? Som ni redan vet så gör jag det =) Måste också fråga om någon av er brukar göra egna kläder med hjälp av body shop och paint? (Jag kan inte göra i något annat program är paint =P) Det jag skulle berätta var att jag gjorde en jättefin klänning igår till tonåringar som jag blev väldigt nöjd med hehe ^-^. Var bara tvungen att berätta det hehe =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0