Måndag

Förlåt! Har inte skrivit på hela helgen, men jag har haft fullt upp.

Lördag:
Satt hemma och väntade på att Oscar skulle bli färdig med sina projekt på jobbet som han höll på med och att han skulle bli färdig med sitt jourarbete, sen skulle han köpa en kontorsstol till datan och det nya databordet som han hade köpt av en privatperson på väg hem från jobbet på Fredagen.

Söndag:
Först hände det inte så mycket. Oscar fick ett jourjobb, jag och Emil följde med, Oscar fixade jobbet och sen åkte vi till Familia för att vi skulle handla en fin tröja som jag hade kunnat ha på Teds bröllop nu på Lördag, me det fanns inga riktiga "finkläder", vi hittade ingenting så vi handlade hem lite mat. Där inne träffade man på Michelle Hansen (en gammal skolkompis), jag såg henne, men hon såg inte mig =P. Sen efter det så åkte vi in till akuten eftersom jag inte hade kännt av mitt barn på 3 dagar, så då fick vi sitta där från kl 16.00 till 21.45 på kvällen, men man blev ju lugnare när man fick reda på ett svar, det är ju bättre att åka in en gång för mycket än för lite, men den svenska sjukvården måste bli bättre, folk satt och led, vissa hade så himla ont så dem inte kunde sitta upp, men dem fick ändå vänta i 3-4 timmar.

Så nu vet ni varför det har blivit tunt på bloggen ett tag, men det är så det blir ibland när man inte har haft tid.

Idag har jag förrästen städat undan lite, dammsugat, plockat udan disk, städat undan på både bordet i vardagsrummet och bordet i köket, hängt undan tvätten, ställt undan tvättstället och lagt skittvätten i tvättkorgen, ska bara torka upp Birdies små blodfläckar som hon lagt lite överallt på golvet =S usch! Hon löper ju.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0