Torsdag

Äntligen lite närmare helgen...skönt, fast det "händer" ju något roligt ikväll också:

SuperSugen
Klockan 21.00 ikväll på kanal 6.

Hehe...det är ju alltid något...eller hur? =P

Fast nu längtar jag till Lördagkväll för då ska jag till en gammal polare som jag känt och varit kompis med sen 4:e klass, fast har inte träffat henne sen vi gick i 9:e klass och nu har det ju gått ett antal år efter det, så det ska bli skönt att träffas igen och ta igen all förlorad tid, prata minnen och allt sådant =D. Kanske finns dem som tycker ett detta är konstigt, men även hon heter Linda hehe =P.

Här har ni hennes blogg: http://nescio.blogg.se . Hon finns även länkad på mina "Länkar".

Ska snart dansa en runda med dammsugaren, tror det blir tango idag, körde vals med den flr inte så länge sen =).

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nauw, jag längtar också! :)

2010-09-02 @ 22:02:59
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0