Torsdag

Såg ni filmen igår? Inte världens roligaste om ni frågar mig, men den gick att titta på i alla fall.

Willy var vaken länge igår, han somnade först vid halv 8 och då trodde jag att han skulle sova för natten, men han vaknade igen klockan 8 och ville upp...klockan 9 fick han mat igen (han hade fått mat klockan 7), han slukade 100 ml rakt upp och ner =S, sen satt han och mös i Oscars knä fram till klockan 10-halv 11 sen höll han på att somna i Oscars knä, då la vi han i vagnen och körde några gånger sen somnade han =).

Vilket jävla skitväder det är idag...blåser som in i helvete, Rally och Nessie är ute, är nästan lite rädd för att dem ska blåsa iväg hehe =P, kan ju hoppas att dem stannar på marken =D. Birde var inte alls sugen på att vara ute idag, hon bara ville gå in hela tiden, men hon var tvungen att kissa i alla fall, annars gör hon det inomhus och det vill jag helst slippa.

Just nu sover Willy, idag har han haft ett litet schema verkar det som...vaknade vid halv 9, fick mat, var vaken 2 timmar, somnade igen, vaknade efter en halvtimme och ville ha mat igen, fick mat, var vaken i 2 timmar, somnade sen i en halvtimme och vaknde igen och så har han hållt på hela dagen hehe =), ett lätt barn idag, fast han saknar Oscar, varje gång man säger: "Nu kommer pappa hem" så blir han jätteglad, igår när han satt i Oscars knä så titta han på mig och sken upp med hela ansiktet, han är så lycklig när både jag och Oscar är hemma =).


En förvånad gosse =).

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: bella

naw så söt ^^

2011-04-09 @ 18:02:50
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0