Måndag

Har en tråkig sak att berätta...Willy, min älskling, min ängel, mitt allt, har blivit sjuk ='(, han snorar och skriker, eller inte skriker, men är lite gnällig och han är väldigt trött, han vaknade vid 8, fick frukost, somnade igen vid 9, vaknade vid 10, fick mat halv 1 och somnade igen och sover fortfarande och för att inte tala om inatt, han vaknade nästan hela tiden för att han inte fick luft genom näsan, så fick gå upp mitt i natten och lägga böcker under spjälsängens ben där frame så huvudet kom upp en liten bit och då funkade det lite bättre.



Min stackars älskling =(.

Tror jag ska ändra min design och header, får se vad jag hinner med innan Willy vaknar.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0