Onsdag

Det var kul i Måndags, så länge det varade, men Willy var lite grinig eftersom han tyckte att det var tråkigt att sitta i vagnen när han precis suttit i bilen i nästan 3 timmar så det är förståligt, men det gick bra ändå, det var bara att bära honom emellanåt så var han lugn sen.

Mormor (lyckosten), vann väldigt mycket godis, hon vann först en 2 kilos toblerone, sen vann hon en 2 kilos dumle också, undrar vad hon ska med så mycket godis till, men men...sen Johan han vann en 2 kilos ballerina, så det var mycket vinst, sånt som jag aldrig lyckas med...i alla fall, här är karusellerna som jag åkte eller i alla fall dem jag kommer ihåg att jag åkte, kanske åkte fler, men men.


Bergbanan.

Kållorado.

Jukebox.

Balder.

Båtarna.

Virvelvinden.

Rabalder.

Åkte tyvärr inte Flumerider och det ångrar jag nu, har börjat messa mig med karusellerna faktistk, vet inte varför, var riktigt skakig när jag kom ner från Balder, fast det var 2 år sen jag åkte karuseller så det kan vara därför. Jaja.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0