Tisdag

Hallå!

Vet att bakgrunden känns lite mycket (tyckte det själv också), men jag hittade ingen färg som passade bra som bakgrund eller bild, men jag ska söka efter lite nya bilder idag och se om jag kan hitta en lite mer passande bakgrund.

Willy ligger just nu på golvet och kryper* runder (kryper= drar sig framåt med armarna och trycker på med benen), han är väldigt duktig på det, men han vill fortfarande inte sitta själv utan stöd, sätter man honom upp så trycker han sig bakåt och vill ställa sig upp, så det är inte så lätt att lära honom att sitta då hehe, men det kommer väl snart, alla barn utvecklas ju olika =).

Oscar ska kolla på ett hus idag som var till uthyrning, 3 rum och kök som ligger uppe på söderåsen med egen trädgård som man får sköta själv, så vi får se när Oscar kommer hem om han som hyr ut vill hyra ut till oss.

Har inte mer att berätta idag, nu ska jag se om jag kan få en lite bättre bakgrund =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0