Fredag

Då är det snart ett nytt år, vad snabbt detta året har gått, har ju snart en ettåring här hemma, det känns som om man låg på BB med en nyfödd liten bebis för bara några månader sen...men det ska bli kul att se vad nästa år ta med sig =).

Imorgon blir det nog en rolig dag eller ja, snarare kväll/natt. Oscar har planerat att bjuda över lite folk, vet inte exakt vem som kommer, men det blir nog inte så många, sen hade vi tänkt äta fondu (stavning*), spela lite spel kanske, sen vid tolvslaget så blir det ju raketer. Det ska vara skönt att vara hemma i alla fall så Willy kan få gå och lägga sig i sin säng på kvällen så han slipper sova i sin bilstol tills vi ska åka hem vilket ju då inte hade blivit förrän efter 12 på natten och sova 3 timmar i bilstolen är inte så skönt för nacken.

Jaja, det var det jag hade att säga idag, hade tänkt lägga in en bild på vad Willy hade på säg på julafton, det var riktigt fina kläder, jeans, vit skjorta, väst och en röd/svart fluga, han var riktigt stillig, men jag har inte hunnit lägga in den på datan än eftersom jag köpte en ny data nu under mellandagsrean och tro inte nu att jag är någon fjortis eller så, men det blev faktiskt en rosa dator hehe =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0