Fredag

Idag är en sorgens dag för mig...vill egentligen inte tänka på det, men kan inte låta bli...blir tårögd hela tiden ='(.

Men jag ska berätta hur det gick hos barnmorskan först. Det gick bra, mitt blodtryck var normalt nu igen, hon lyssnade på hans hjärtljud också eftersom jag hade haft ont i magen igårkväll och hela natten, men det lät bra där också så det var skönt att det inte var några större komplikationer.

Nu över till det sorgliga....suck...igårkväll hörde en tjej av sig till Oscar...hon ville köpa Bob (som låg ute på blocket), hon var väldigt intresserad av att i alla fall hälsa på och se hur han såg ut. Oscar och den här tjejen kom överens om att dem skulle komma och titta på honom idag klockan 09:00 på morgonen. Dem kom och hon tveckade inte en sekund...hon skulle ha honom, med Bob i famnen kunde jag inte låta bli att börja gråta. Oscar tog honom och sa hej då, sen när han tryckte in honom i transportburen var jag tvungen att gå in på toaletten för att inte storböla framför köparen. Oscar fick en 100-lapp, sen när dem hade gått så tog han mig i handen och vi la oss i sängen, sen grät jag i över 1 timme, började nu igen när jag skriver om det ='(.


Nu bor han i en vila i Dalby med en annan honkatt som är 2 år gammal. Tror dock att han kommer slås mycket med den katten med tanke på att han skulle alltid bråka med Rally och Nessie här hemma och han kände dem redan sedan han födes. Vet att om man lägger ut en annons på blocket så blir dem till sist sålda, men även Oscar tyckte att det kändes dåligt att sälja Bob, även Oscar hade börjat gilla honom nu ='(, vill ha tillbaka honom, men vet att det aldrig kommer hända ='( ='(. Är så himla ledsen!

Någon mer som vill komma och ta mina andra katter ifrån mig!? Bara kom och ta dem! Nu när en är borta så kan väl lika bra dem andra också försvinna...det känns som om jag har förlorat en kroppsdel!!

2 dagar kvar!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0