Måndag

Då var det Måndag idag...skönt för alla arbetare hehe =P, nej, jag ska vara snäll.

Fortfarande ingen bebis på gång som jag sa igår, fast sen är dagen inte slut än så vi får se, men jag känner på mig att det inte kommer komma någon unge denna veckan iheller. Tänkte i alla fall vissa er bilder på min mage under hela graviditeten, från vecka 7 till vecka 40 så ni kan se den enorma skillnaden som det har blivit under 280 dagar som gravid.







(Och för er som inte riktigt ser var var magen slutar i vecka 40 så är det ungefär 1 cm från det vita strecket som fastnatr på spegelen.)

Så vad tycker ni...skillnad eller inte hehe...lite måste ni hålla med om att den förändrats hehe =P.

Det var detta jag hade att säga till er idag...kanske ska berätta för er att Oscar är hemma från jobbet också idag eftersom han är så himla rädd att förlossningen ska starta när som helst och då kan inte han koncentrera sig när han är på jobbet...så då tyckte han att det var bäst att stanna hemma =).

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Åh va avundsjuk jag är på alla söta mammor som går med magarna i vädret! :) Jag vill också ha en till kotte snart :)



Lycka till! Jag tror du snart har en go bebis hos dig :)

2011-02-08 @ 22:24:26
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0