Tisdag

Precis som alla andra veckor så följs Måndagen av Tisdag.

Fortfarande ingen bebis på gång...eller ja, på gång är han ju, men inte så han vill ut ikväll eller imorgon. Alla i hela släkten frågar hela tiden om jag känner något, men det gör jag inte, har bara gått 2 dagar över tiden ändå så det är ju inte så himla farligt än så länge. Har förvärkar varje dag, men inga som är outhärdliga plus att dem kommer väldigt oregelbundet och ingen slemprop har trillat ut än. Hoppas att han i alla fall kommer denna veckan.

Alla säger att jag ska ut och röra på mig och ta och storstäda lägenheten så det sätter igång, men när jag går långrunda så spänner hela magen eftersom musklerna får arbeta och då får jag skitont och kan knappt gå, så jag vet inte hur jag ska göra när jag är ute och går =S.

Idag har vi varit iväg hela dagen så därför har det inte blivit något skrivande förrän nu, men det dör ni väl inte av hehe =P.

Hoppas bilderna var till belåtenhet igår =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0