Torsdag

Känner mig duktig denna veckan...hela veckan har jag städat varje dag, både dammsugat hela lägenheten och plockat undan en massa skit och fixat med disken, alltså sätta in disk i diskmaskinen och så vidare. Fast idag var det nog inte så himla smart att göra det eftersom jag fick skitont i magen när jag var färdig med dammsugaren =(. Men men....inte mycket att göra åt det mer än att vila, det känns LITE bättre nu så.

Imorgon är det dags för ännu ett besök till:

Är det bara jag som tycker att besöket är lite väl tidigt på morgonen?

Det var Oscar som sa att den tiden var bäst eftersom han jobbar kväll och den ända andra tiden hon hade var annrs vid 11 och på Fredag börjar Oscar jobba klockan 11 så..ja, det blev denna tiden. Fast vi ska bara ta mitt blodtryck igen eftersom det var lite högt i Tisdags, sen ska vi hem igen.

Skönt att veckan närmar sig sitt slut...inte för att jag kanske ska föda i helgen utan för att jag alltid längtar till helgen så man kanske kan få se sin älskling lite.

3 dagar kvar!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0