Lördag

Då var det den 1:a dagen på det nya året! Vad spännande, eller inte, det är en Lördag och det är stängt över allt, men vad ska man göra åt det, inte mycket.

Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton igårkväll, vi avslutade det gamla året hos Oscars föräldrar och med att äta fondue med grönsaker, dipsåser och pommes, det var väldigt gott faktiskt, åt så mycket så jag hade nästan ont i magen =S.

Idag, blir det pizza =P (som man köper i affären, inte på pizzeria), vi är väldigt lata på att laga middag idag.

Jag har redan börjat tänka på vad jag önskar mig när jag fyller år, inte för att jag kommer få det, fast i för sig så har dem ju rasat i pris nu efter jul och nyår, så man kan ju alltid hoppas =).


Önskar mig denna.....eller.....


denna...som ni ser har dem olika färger, guld och röd hehe =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0