Måndag

Måndag idag...en ny vecka och förhoppningsvis så kommer det en ny utmaning i slutet av denna annars får man vänta tills nästa vecka och hoppas att utmaningen kommer då.

Men det blir en "utmaning" denna vecka för imorgon ska man till:

Precis...imorgon är det sista besöket hos barnmorskan =) (om nu lillkillen bestämmer sig för att komma på Söndag).

Oscar är helt pirrig hela tiden, så fort jag ringer så tror han att det är dags att åka in, men jag hoppas att han väntar tills Lördag eller Söndag. Själv är man också uppe i varv, man kan ju fan inte sova på natten, först kan man inte somna för att man tänker på det för mycket, vilket man inte ska göra för att inte stirra upp sig för mycket på natten, sen när man väl har somnat så vaknar man varje minut för att magen är i vägen vajre gång man vänder på sig...sen när man vaknar tidigt på morgonen så kan man inte somna om eftersom det är ljust ute och då även ljust i sovrummet.

Vad ska jag göra för att kunna sova? Måste få vila ut nu så mycket jag kan annars kommer jag inte orka upp på natten sen när lillkillen är ute.

6 dagar kvar!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0