Onsdag

Eftersom Onsdagar har blivit så enormt tråkiga så tänkte jag lägga in TVÅ magbilder idag. Vet att jag är urusel på att lägga upp magbilder, men när man ser magen själv varje dag så tycker man inte att det är så stor skillnad faktiskt, fast det egentligen är det.

Bara kommit halvvägs denna vecka och Oscar har redan bränt bort mer än halva lönen, visst har jag fått in pengar, men inte på mitt "riktiga" konto utan på ett sparkonto så vi kommer inte åt dem eftersom Erik (den klåfingriga lillebrodern) har tryckt på min dosa och på så viss låst den så jag kommer inte in på internetbanken och kan då inte föra över pengarna till mitt "riktiga" konto. Måste på så viss fixa leg som tar upp till 2 veckor att få för att sen på in på banken och fixa en ny dosa...komplicerat värre.

Nej, nu ska jag inte tjata mer om det eller uppehålla er mer, ni vill ju säkert se magbilderna =P.
Bilderna togs i Måndags.

Min mage sedd uppifrån...var är mina fötter? =S

Och så den gamla vanliga bilden:

Ser kanske ut som om jag svankar mycket på vecka 38-bilden, men det gör jag inte, magen har växt så mycket på 6 veckor.

Hoppas ni blev nöjda =).

1 vecka och 4 dagar kvar! (11 dagar)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, herregud. Lilla tjockis ;)

2011-01-26 @ 16:41:35
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0