Söndag

Känner mig riktigt dålig bloggare om jag inte skriver varje dag och gör mina läsare glada, och dem flesta av er undrar säkert hur det är med mig och om jag känner något och allt sådant...!

Ska tala om för er att idag har man flugit fram och tillbaka mellan olika affärer och hem. Först iväg till Rusta och lämna tillbaka golvet som blev över efter att Oscar lagt det nya golvet i hallen (bra gjort), sen till Biltema och handla lite olika bildelar (väldigt överraskande eller hur?), sen bar det iväg till Meckonomen eftersom Biltema inte sålde en sak som Oscar ville ha, sen var det Väla och in på Kappahl för inköp av en amningsbh (äntligen), sen iväg till Oscars jobb för att tvätta 9-5:an och lämna jourbilen, sen hem till Oscars föräldrar och vara där till klockan 19:00, efter det stack man hem, men vi körde iväg lika fort igen eftersom vi inte hade någon mat hemma så det bar iväg till statoil för "lite" mathandel, klockan 21:00 var man hemma och färdigäten.

Dagens händelser...men anledningen till att jag inte skriver förrän nu är för att Oscar tog datan och höll hårt i den fram tills jag lyckades slita den ifrån honom nu.

Jag har haft förvärkar hela dagen, men inget som har varit outhärdigt eller ohanterbart, men när jag kom hem från Oscars föräldrar så bröt jag ihop eftersom jag inte kunde få av mig byxorna själv p.g.a magen, men Oscar hjälpte mig till sist.

Nu är det inte alls långt kvar, BB-väskan står färdig och redo att användas, nu ska bara värkarna komma igång ordentligt och vattnet ska gå, sen bär det av...ni vet när jag har åkt in för då blir bloggen inte skriven i på typ 2-3 dagar =).

1 vecka kvar! (7 dagar)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0