Tisdag

Måndagen bara sprang iväg, man hann inte göra så mycket. Jag säger bara en sak...om du är gravid i vecka 30+ så ät för fan vad du än gör, håll inte igen, både du och bebisen måste ha all mat och näring ni kan få, jag gjorde misstaget och inte åt igår, mer än 5 mackor, 2 glas oboy och en tallrik filmjölk på en hel dag och det klarar man inte av att leva på när man är gravid...det konstiga var att jag kände inte av att jag var hungrig, men det är väl för att magsäcken har tryckts ihop och blivit mindre nu när bebisen tar all plats i magen. Så ät för guds skull!

Idag är det dags för ännu ett besök till Lund universitetssjukhus för:

Dem ville ju kolla honom igen efter några veckor för att se att han håller sig på sin egen tillväxtkurva eftersom han låg lite under den förra gången, men tro mig, han har växt sen sist.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0