Tisdag

Då var det Tisdag, skönt att veckan rör på sig, sakta i för sig, men vi kommer ändå framåt. Idag är det dags för löning och eftersom Oscar inte lagade någon middag igår som han kunde ha med sig till jobb idag så handlar han säkert pizza och äter det, jäkla slösare, får se om jag kan prata förstånd i honom när han kommer hem.

Igårkväll vid 9-halv 10 på kvällen så bestämde sig Oscar för att montera bilbarnstolen i 9-5:an och det blev faktiskt rätt bra gjort (efter 2:a försöket) hehe =). Så nu kan lillkillen få komma när han vill =). Idag ska vi handla lite när Oscar kommer hem (mat, nappar, nappflaskor och möjligtvis välling). Det har ju varit rätt glest i kylen dem sista veckorna så nu blir det till att handla mat =P.

Kände mig extremt duktig i morse, efter jag hade ätit frukost så blev det ut med Birdie, sen efter det så blev det dammsugning utav hela lägenheten och undanplock av skit som ligger frame utan anledning. Vet att jag brukar göra sånt, men anledningen till att jag känner mig extremt duktig just idag är för att jag knappt har sovit inatt, somna kanske klockan 1, sen vaknade jag en gång i timmen hela natten fram till klockan 10 i morse. Hittar ingen skön ställning att sova i längre, tror att magen har en stor del med det hela att göra. Läste i boken och där stod det att det är väldigt vanligt att inte kunna sova ordentligt på natten och då kunde man försöka sova lite på dagen också, men vet inte om jag kan sova mitt på dagen bara sådär, får väl lika bra vänja mig vid att vara vaken och trött hehe =).

1 vecka och 5 dagar kvar! (12 dagar)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0