Torsdag

Inte mycket att säga idag...förutom att jag hatar folk som röker, inte hatar folk som röker i allmänhet, men folk som röker precis bredvid en och blåser rök rakt i ansiktet på en...speiellt när man är gravid och extra känslig för passiv rökning, ingen respekt eller vad.

Är även förbannad på vår ena granne som har börjat snacka en jävla massa skit om mig och Oscar nu, fast vi hjälpte honom i sommras när hans bil blev stulen, då var han jättetrevlig, men nu går han bakom ryggen på oss och snackar skit, men det kommer ju alltid fram eftersom dem andra grannarna här inte har något emot oss...det är bara han, han sparkar efter våra katter och klagar på att Oscar äger två bilar istället för en. Han sa till Oscar: "Om jag måste åka ambulans så kommer inte den förbi när din bil står där" =O Alltså, känner han sig så sjuk så att han måste åka ambulans den närmsta tiden eller? Han kan ju knacka på här när han ska åka ambulans så kan vi flytta bilen då. Oscar är ju aldrig hemma ändå, mer än på natten, så bilen står där bara nattetid sen är den borta under hela dagen, så att så himla farligt är det inte, plus att om sopbilen kommer förbi bilen så gör väl den lilla ambulansen det också.

Det blev ett ganska långt inlägg ändå, men jag blir så förbannad på sånt folk som bara går och letar en massa fel på andra eftersom dem inte har ett liv att sköta!

Idag har jag lagt in lite mer av tvätten (torkar långsamt). Ska snart fixa med gardroberna och byråna eftersom alla kläderna bara ligger hulor om bulor, så ska ta ut alla kläderna och lägga det snyggt och prydligt, sen ska jag försöka lära Oscar att vara lite försiktigare när han tar ut kläderna så det inte blir likadant igen efter en dag. Ska se om jag kan få ordning på underkläderna också så jag kanske får en ledig låda till bebiskläderna så dem slipper ligga i en påse, det ser så ostädat ut.

Långt inlägg idag hehe =P.

2 veckor och 3 dagar kvar! (17 dagar)


Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Linda

Det börjar närma sig! (: Det går säkert jättefint! Saknar dig <3

2011-01-20 @ 23:20:24
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0