Fredag

Har varit lite dligt flödde i bloggen under denna veckan, men det göt väl ingenting för idag har jag 3 bilder till er, två är från Willys dop och en är från Emils student. Såg igår att Oscars mamma hade skickat lite bilder till Oscars hotmail, så dem hamnar på bloggen nu så att ni kan få se, jag visst själv inte om att det togs fler bilder på dopet eftersom jag var i köket och fixade med maten och ingen sa till mig, men men, inget att göra åt det nu.


Oscar, Lasse (Oscars morfar), Willy och Cecilia (Oscars mamma).


Oscar och Willy.


Elin (Oscars kusin), Emil och Per (Oscars morbror).

Det var väl spännande med lite bilder =).

Glöm inte att klicka på drakäggen i sidospalten så dem inte dör.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0