Fredag

Idag var det studentfest hos svärföräldrarna, så mycket fest vet jag inte om man kan kalla det, men det var god mat och efterrätt, trevligt sällskap och lekar efteråt hehe =) så det var rätt lyckat.

Willy var lugn under hela tiden, han skrek bara en gång under hela tiden vi var hos svärföräldrarna och det var för att han var hungrig, men sen blev det bra igen efter han fått mat =), duktig kille man har.

Man fick tillbaka sina minnen från skoltiden och speciellt studenten när man stod och väntade på att Emil skulle springa ut, man såg en massa gammla lärare också, fast dem såg inte mig hehe, skoltiden var rätt skoj ändå, fast det inser man ju inte förrän efteråt, dum man är.

Nästa år så ska Oscars kusin Elin ta studenten, även hon går i svalöv, alla har gått där hehe. Min mormors syster, jag, Oscar, Ted, Emil, Elin och nu ska Elisabeth också gå där (om hon kom in (*hoppas*)).

Nu ska jag nog gå och lägga mig, om jag kan sova, är inte så jättetrött hehe, men jag måste börja lägga mig tidigare eftersom jag inte orkar upp med Willy på morgonen annars.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0