Måndag

Måndag idag och Oscar är ledig från och med idag och 3 veckor framåt, men det känns inte som det eftersom han åkte iväg ändå och skulle mecka på skroten i helsingborg, när han väl är ledig så kan han väl vila sig, han tjatar ju annars om semester hela tiden, sen när han väl är ledig så ska han ändå mecka, förstår mig inte på honom.

Annars är det bra, känns ju som en vanlig dag så jag är van vid att sitta hemma själv och ta hand om Willy själv, han ska egentligen ha mat nu, men han sussar så han får göra det tills han vaknar så blir det mat sen efter det.

Regnar ute och det ska det tydligen göra hela veckan...inte roligt, speciellt inte med tanke på att det är midsommarafton på Fredag, men det hinner kanske ändra sig tills dess, kan man ju hoppas i alla fall, speciellt nu när jag har handlat somriga kläder som jag ska ha på mig på midsommar =S.

Och på tal om midsommar, vi ska till Oscars föräldrar och fira där, dem skulle ha femkamp efter att vi ätit oss feta så vi bränner bort det igen, så det blir att ha med sig skor som man kan springa i eller något sådant, men vad ska ni göra på midsommar?

Jag har namnsdag idag! Linda.

Glöm inte bort att klicka på äggen -------->
Dem dör om 1 dag om dem inte kläcks innan dess!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0