Onsdag

Det va ingen som ville se en bild på vad Willy fick i doppresent, nähä, då blir det ingen bild på det iheller, bara bortslösad tid i så fall.

Lika fint väder ute idag som det va igår och då satt man ute hos grannen med Willy och Birdie och hade trevligt, vi bara pratade medans Birdie lekte med grannens hundar och grannen hade Willy i knäet, den största delen av tiden, så det var mysigt, nu ligger han och sover lite i vagnen, han ska ha mat snart så han vaknar väl snart igen.

Är nedstämd idag, till och med grät i morse, men jag kan inte berätta varför, det är för personligt, det rör bara mig och Oscar, ingen annan, så det håller jag för mig själv.

Det var väl allt jag hade att säga idag...för se om jag går ut till grannen idag igen, beror på hur varmt det blir eftersom dem här fönsterna vi har blir som ett växthus och igår när jag var ute så hade jag bakdörren öppen hela tiden, när jag gick in för att mata Willy så kollade jag hur varmt det var och då var det 29.9 grader, fast dörren var öppen...det är sjukt!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0