Söndag

Imorgon vill Oscar att vi ska dra iväg med husvagnen till Öland, men ingenting är färdigpackat eller fixat, bilen funkar och husvagnen funkar, men husvagnen är inte städad eller packad och vi har inte handlat mat eller någonting sådant som vi måste ha med oss och vet ni vad han gör då istället för att fixa det? Inte? Jag vet....han sticker till jobbet och ska tvätta bilen och ta lite batterier med sig hem och det har snart tagit 3 timmar för honom att göra det, jag kan inte packa husvagnen eller städa den iheller för den står hemma hos hans föräldrar så jag kan inte göra så mycket åt det plus att jag har Willy att ta hand om.

Så vi får väl se hur det blir egentligen.




Visst är Ölandsbron vacker hehe =P

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0