Fredag

Har faktiskt ingenting att skriva om, Willy blir 3 månader på Onsdag och på Fredagen ska han få sin första vaccination, jag som själv är livrädd för sprutor, hur ska jag då klara av när dem ska sticka min bebis med sprutor? Oscar får följa med och hålla honom så jag slipper titta på sprutorna, sen får jag väl trösta honom efteråt om inte Oscar lyckas trösta honom.

Helg snart...weeei...eller något liknande, Oscar har ju meckarhelg så man hinner väl inte se så mycket av honom, fast han sa att husvagnen var färdig för 2 veckor sedan, men ändå håller han på att mecka med den, han hittar ju på nya grejor att ha på den hela tiden, till sist kan man inte använda den för när man väl packat in alla kläder, tallrikar, bestick och mat i den + förtältet så överstrider den totalvikten och då kan man inte köra med den för då kommer man tappa hjulet igen som vi gjorde förra sommaren.

Det blev ett lite inlägg ändå...Micra ska snart ha barn igen *host*horkatt*host* . Ingen som är intresserad? Det kommer nog bli svarta katter, eftersom det bara är sådana katter som har varit på henne (ja, jag såg dem), det blir säkert en långhårig kattunge också eftersom en svart långhårig katt har varit på henne.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0