Onsdag

Herregud...vad det ingen som brydde sig om att jorden kommer gå under på Lördag? Finns kanske inte så många religösa som jag trodde...dem finns kanske inte inne på den här bloggen hehe =P.

Jag är faktiskt nervös, jag menar...tänk nu om Gud verkligen finns, jag menar, hur fan kommer det gå då på Lördag...jag både vill och inte vill att det ska bli Lördag så jag får se vad som händer, hoppas bara att det inte händer något så livet fortsätter som förut.

Undrar vad amerikanen gör om han nu har fel, i videon sa han att han var så himla säker på sin sak att han inte hade någon "plan B" om han nu skulle vakna den 22:e och ingenting har hänt, vad gör han då? Tar livet av sig eller?

Hoppas ingenting händer, har så mycket roligt planerat i sommar.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jorden kommer inte gå under imorgon (idag) utan det kommer dröja flera år ca miljarder år när solen håller på att dö ut.

2011-05-21 @ 02:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0