Onsdag

Jaha, då var det Onsdag, vet inte vad jag ska skriva om faktiskt, förutom att Oscar tycker att jag inte gör någonting alls här hemma om dagarna...nej, det gör ju faktiskt inte...jag tar bara hand om vår son 24 timmar om dygnet, men det tror ju han är världens lättaste, han hade inte klarat en dag ensam med Willy.

Men jag ska inte gå in på det för då kan jag sitta hr och skriva hela dagen och det har jag varken tid eller ork till att göra.

Börjar tycka att det är tråkigt att blogga...har liksom inget roligt att skriva om och då försvinner ju läsarna eftersom det är tråkigt att läsa en blogg som det inte står något intressant i.

Så...det får räcka med detta inlägget idag, får se om jag kanske kommer på något spännande att skriva om sen.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0