Förklaring!

Måste bara förklara inlägget nedan eftersom en viss person, känn dig träffad, tydligen inte förstod mitt budskap!

Med filten menar jag att det är mysigt att bara stunta i allting och bara stirra rakt fram, eller tycker inte du det? Nä, du kanske tycker det är mysigt att springa rundor naken med en massa oljud runt omkring dig!

Sluta blogga gör jag för att jag inte orkar tjabba med dig längre, det är bättre att bara strunta i dig och skita i att tjabba....för jag vet att då kommer du bli galen och hålla på ännu mer och det är kul att se dig slösa energi på det, medans jag bara tar det lugnt och har kvar min energi.

Sen att du faktiskt dansar en segerdans, jag menar hur gammal är du egentligen, 3 år?

Jag har inte gett mig än, orkar bara inte hålla på att tjabba med dig om obetydliga saker, jag skrev ETT inlägg om dig. MOVE ON!!!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: FÖDD 1996 OCH GRAVID

Ny blogg, blivandemoder.blogg.se hackad..

/johannis

2011-11-10 @ 21:25:59
URL: http://ungmodernittiosex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0