Onsdag

Oj vad du är rolig Kattis, okej, kan skriva ut ditt namn igen då om du vill, men kom inte och säg att du vet mer om mig än vad jag någonsin kommer veta om dig, man ska inte ljuga, har inte din mamma lärt dig det?

Om man ska uppfostra sin hund på ett bra sätt så ska man inte slå sin hund, du kan fråga vilken lydnadstränare som helst.

Vet inte änns varför jag orkar bry mig om dig, och varför änns du orkar bry dig om mig om du nu hatar mig så mycket...? Det är obegripligt...!

Och en sak til: Om du vill göra personliga angrep, som mitt föräldraskap så kan jag också göra det personligt, bara så du vet! Jag vet en hel del grejor som du inte tror att jag vet!


Kommentarer
Postat av: FÖDD 1996 OCH GRAVID

sv: jag kan slå vad om 5000 kr på att det är det enda jag kommer få - på höften. min mamma hade exakt likadant i de veckan, likaså mormor. bara för att du lever med en massa på din mage så betyder de ju inte att alla andra också ska få de. men ja förstår dej, de måste kännas skönt att kommentera en sån sak!

2011-11-09 @ 12:28:20
URL: http://blivandemoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0