Tisdag

Tack för alla "fina" kommentarer som jag fick av er...."älskar" verkligen er nu, tack för att ni gjorde min kväll! Blir så "lycklig". Kan faktiskt försvara mig också, men vet inte riktigt om jag orkar göra det klockan 11 på kvällen...!

Raderade inlägget nedan eftersom det tydligen var några som inte gillade det inlägget, nej det hade kanske inte jag iheller gjort, men det är jag som bestämmer över denna bloggen, ingen annan och sen kan jag ju faktiskt berätta för er som kommenterade att om nu inte hundarna klarar av att vara med andra hundar utan att bitas och slås så ska man ju faktiskt inte ta med dem till andra hundar iheller, dem kunde stannat i bilen då ju eller hade ni inte behövt komma på besök över huvud taget faktiskt!

Sen att Birdie skulle kaxat sig...jovisst, eller hur, hon aldrig någonsin i hela sitt liv kaxat mot någon person eller hund, hon vill vara alla till lags och det är hon också, hon kan skälla om någon knakar på dörren, men vilken hund gör inte det? Och det att labradorer skulle vara farliga för barn, det är nog första gången som jag har hört någon person säga det...labradorer älskar barn och speciellt Birdie, hon pussar och vaktar Willy med sitt liv och skulle aldrig få för sig något annat!

Och sen fick jag en rätt konstig kommentar att jag skulle vara en dålig mamma, okej, basserat på vad du vet och hur mycket du har varit med oss så vet du inte ett skit ska jag tala om för dig, alla säger att Willy är jättenöjd med sitt liv och han är alltid glad och skriker nästan aldrig....då måste jag bara fråga dig, hur FAN kan jag då vara en dålig mamma med en så glad och nöjd son? Du har ju inte varit med oss 24 timmar om dygnet och ser inte vad jag gör med Willy under hela dagarna! Så kom inte och säg någonting på det ämnet!!

Nu har jag försvarat mig tillräckligt tycker jag, ni får gärna kommentera igen om ni känner för det, men jag kommer bara försvara mig igen så det är så!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0