Torsdag

Nu har nog det mesta lagt sig, kan man ju hoppas, jag har i alla fall slutat bry mig, kan ju inte tala för henne, men man kan ju hoppas på det...eller hur så att bloggen kan börja leva igen.

Har tappat jättemånga läsare p.g.a detta, alltså är jag tillbaka från början igen, men det gör ingenting...bryr mig om dem läsarna jag har kvar, dem andra får själv bestämma om dem vill komma tillbaka eller inte.

Tänker inte skriva så himla mycket idag, tänker bara skriva lite lätt om oviktiga saker. Har liksom inget annat för mig just nu, Willy springer som en galning i sin lära gå stol och ska dra ut tvätten över hela golvet har han tänkt sig...ett ögonblick bara...brb...!

Fixat, nu är jag tillbaka, busunge man har hehe =), älskar honom över allt annat på denna jorden!♥

Nu blir det inte mer för denna gången, får se när jag har lust att skriva igen, blir kanske inte förrän efter vi flyttat (ska kanske flytta i helgen =P).

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: linda

Kul att du är tillbaka! :) WB! Låt ingen hindra dig från att göra något du brinner för :) kram

2011-11-19 @ 12:27:26
URL: http://nescio.blogg.se/
Postat av: Anonym

slutat bry mig har jag gjort för längesen, but you will always be dead in my eys...

2011-11-22 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0