Måndag

Man har en liten grinig pojke här hemma som inte vill något annat än vara i mammas famn hela tiden och inte tillåter att mamma äter eller går på toaletten eller änns sätter sig ner i soffan, han ska vara i min famn och jag ska upp och stå och gå rundor med honom och det beror på att han håller på att få:


Japp...tänder.

Just nu består munnen av 1,5 tänder, båda är placerade fram i underkäcken (*stavning). Hoppas bara att det blir lite bättre imorgon så jag kan få äta lite middag och inte behöva vänta tills han har gått och lagt sig klockan 9 på kvällen.

Jag älskar min lilla pojke oavsett vad som händer och det kommer hända mycket mer än att han får tänder så det är bara att ta tjuren i hornen så att säga hehe =P.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: e

han börjar bli stor :D

2011-10-04 @ 14:30:07
Postat av: Anonym

Det behöver inte bara vara tänderna för att han är sån , han är inne i den fasen nu att dom vill veta var sina föräldrar är . Och dom blir lätt mammiga

2011-10-04 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0