Onsdag

Fick ett litet (riktigt stort) utbrott innan över en liten skitsak egentligen så jag vet inte vad det är med mig, men jag fick damp i alla fall och eftersom mobilen var närmst till hands så fick den råka ut för mitt damp, med andra ord så fick den flyga rakt in i väggen och ner på golvet...efter det så skrek man rakt ut några gånger, inte ord utan ett riktigt skrik...skönt var det faktiskt att få ut ilskan på det sättet. Mobilen slutade fungera, vet inte vad som var fel för den vägrade starta och när jag tagit ut batteri och simkort och satt tillbaka det igen då fungerade den, bara det att tiden stod på 00:01 och datumen stod på 6 januari 1980 så det fick man ändra på...!

Det var allt jag hade säga till er idag, har en liten fråga till er bara...har ni någonsin fått ett liknande utbrott? Ni vet, slänga saker omkring er och skrika rakt ut i luften?

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Tove Rebecca

Helt klart! Kommer lite då o då, också över "skitsaker". Typ när folk lämnar fullständigt kaos bakom sig, eller lämnar disk från flera dagar med intorkade matrester.. Jag försöker dock tygla ilskan, men ibland önskar jag att jag verkligen fick slå sönder något på riktigt! Hur skönt hade det inte varit om man fick slänga tallrikarna i väggen o sen bara gå därifrån o lämna kaoset till någon annan? :)

2011-10-27 @ 17:36:24
URL: http://toverebecca.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0