Söndag

Nu har Oscar stuckit iväg och ska titta på en ny bil, eller ja, ny och ny, den är från 1991, så den är ju bara ett år yngre än mig, men han ville ha en till bil som han kan dra släpp och husvagnen med för fiaten har ingen dragkrok, det är också p.g.a en till andledning, men den kommer vara en hemlighet tills allting är helt fixat och helt säkert, så det är så, ingen ide att fråga för jag kommer inte svara på det ändå.

Willy är lite förbannad på mig eftersom han inte får leka med dammsugaren =S, är nog första barnet som VILL hålla på med dammsugaren hehe ;P.

Mer vet jag inte i nulägget, eller har inte mer att berätta för er i nulägget, imorgon är det Måndag, men det vet ni ju redan hehe =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0