Tisdag

Fan vilken dålig natt jag hade inatt och igårnatt, har sovit så himla dåligt, vet inte varför jag inte kunde sova igårnatt, men inatt vet jag varför, det var för att Oscar var uppe och gick och tände överallt mitt i natten för att han trodde att det var någon där ute, sen efter 2 timmar (04:12 på morgonen) då gick han upp och tände igen överallt, sen gick han och la sig och då snarkade han så högt så att grannen på andra sidan vägen hörde honom och då kunde man inte sova för det, så det var min roliga natt, kul att vara pissetrött resten av dagen, men men, så är livet ibland ju.

Hoppas ni fick en god natts sömn i alla fall.

Härligt väder är det också ute...spöregn!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0