Tisdag

Tiden går framåt, vad roligt.....................................................behöver köpa en grej, men jag vill inte berätta vad eftersom då kommer det en massa frågor och kommentarer och det orkar jag inte med idag. Annars är det väl bra, håller nog på att bli förkyld, näsan är lite täppt och jag är hur trött som helst, höll på att somna i soffan igårkväll hela tiden, men eftersom Willy var vaken så fick man tygla sig själv tills han gick och la sig.

Var ute och gick med Birdie idag ändå fast man var väldigt trött, behöver ju röra på mig och hunden fastän man börjar bli förkyld, jag menar en förkylning är ju inte så himla farlig.



Orkar inte dra upp mer nu, vi ses någon gång.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0