Tisdag

Då var det Tisdag idag, tråkigt värre eftersom det är långt kvar till helgen då, men sen har det ju precis varit helg så kan ju inte grinna för det, jaha, då var det snart dags att flytta till hus, roligt med större utrymme, men tråkigt att bo mitt ute i skogen och ingen att prata med, men det är smällar man får ta, får väl skaffa ett körkort eller traktorkort så jag kan ta mig därifrån under dagarna om jag behöver handla eller vill hälsa på någon =).

Mer har jag inte att skriva om, fick äta rostad macka till middag idag, gott och mättande? Nja, gott var det väl, men mättande var det ju knappast, men det är smällar man får ta ibland, ska laga lite bacon när Willy har gått och lagt sig för natten. Jag älskar min son över allt annat, men när man inte får äta ordentligt så blir man lite grinig, det blir alla.

Nu har jag inte mer att skriva om.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0