Måndag

Förlåt att jag inte har skrivit så mycket i helgen, men har varit bokad hela helgen så bloggen har fått ligga på is då.

Vi var först hos mamma för att fira Eriks födelsedag i Lördags, fast han fyller egentligen år idag, men det är ju lättare att fira honom i helgen då hehe.

Sen var vi hos Oscars föräldrar igår och blev bjudna på potatis och köttbullar. Blev faktiskt väldigt förbannad på Oscarsw pappa när han sa att vi BARA äter pizza varje dag, 7 dagar i veckan och att Willy inte kommer kunna få hemma lagad mat när han blir äldre utan han kommer bara få pizza!! Blir skitsur på sådana människor! Han är ju inte här hemma varje dag och kollar om jag lagar middag eller inte, eller om jag städar eller inte!

INGET ILLA MENAT, MEN JAG MÅSTE FÅ SKRIVA AV MIG!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0