Onsdag

Willy verkar inte må så bra, han tittade i taket och skrattade lite lätt, tittade rakt in i väggen och skrattade lite lätt igen, sen när jag tog upp han så tittade han rakt in i badrummet och skrattade lite lätt, slog mig på axelen och skrattade lite lätt igen, sen tryckte han ihop ansiktet med kroppen så han såg jättetjock ut och sen tryckte han ut sina läppar och gjorde nästan en pussmun, vet inte om han mådde bra eller dåligt eller om han bara var trött, för sen när jag la honom ner i hans säng och satte igång speldosan så krama han om sin kanin och somnade, han sover fortfarande så får se hur han mår sen när han vacknar och om han vill ha lite middag, för mamma sa att om han bara äter och sover och är pigg som han brukar så brukar det inte vara några större beskymmer...men klart att man blir orolig när ens lilla kille inte längre beter sig som han brukar =(.

Vi får se, ska ut och gå med honom och Birdie sen efter att han har ätit (om han vill äta). Vi har börjat gå tillsammans med grannen nu och hennes hund eftersom när Birdie går med hennes hund så kan Birdie gå lös, springer inte hennes hund iväg så gör inte Birdie det iheller och Birdie brukar springa bak till oss och kolla så at jag och Willy fortfarande är med henne, så hon har blivit jätteduktig på det nu....HOPPAS WILLY MÅR BRA OCH ATT HAN BARA VAR TRÖTT!!!


Min lilla kille! ♥

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0