Torsdag

Då är det Torsdag idag, snart har veckan passerat och jag har nog aldrig någonsin varit med om en segare vecka än denna, men det kan ju vara för att Oscar inte har vit hemma på 4 nätter, han sa att han skulle hem idag, köra efter att han tagit provet och är ca hemma vid 9-10 tiden ikväll, så jag får väl hoppas på att det blir så och jag hoppas även att han slipper jobba på Fredag så han kan vara hemma och mysa med mig och Willy =).

Just nu sover lilla Willysen middag så jag kan få ha det lite lugnt i 2-3 timmar, ska snart äta middag själv (får ju passa på när han sover), annars är det bara att springa rundor efter honom när han ligger på golvet och kryper fram som en raket som blivit avfyrad längs golvet hehe =P, så fort går det faktiskt hehe =).

Jaja, nu ska jag titta på tv lite och kanske börja laga middag =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0