Torsdag

Jaha, då var det den första september idag, skojsigt värre eller något åt det hållet, men det är i alla fall exakt 3 månader tills vi ska flytta till huset, så just nu pågår det packning, eller ja, den är inaktiv just nu eftersom vi inte har några lådor, men när väl dem är inskaffade så pågår det packning för full hals, det kommer nog inte bli världens lättaste när man har en liten bebis som kryper rundor överalltm hålla koll på han samtidigt som man packar, jaja, det får gå ju.

Nu ska vi snart köra och handla, Willys mat börjar sinna igen, speciellt gröten och burkmaten, sen är brödet och hundmaten slut också, så det blir till att handla lite.

Har inte mycket mer att berätta för er, förutom att nu är jag förkyld (Willy mår bättre), så nu vill jag bara ligga och vila mig, men det går ju inte nä man har barn, då måste man upp och leka och mata honom hur dåligt man än mår.


Inte kul när man mår så här!

Puss på er!

 

Kommentarer
Postat av: linda

Jag passar gärna honom under flytten :) Om ni känner att ni behöver fokus på packning och underlättar! Bara säg till :) Kram, och krya på dig <3

2011-09-02 @ 16:36:07
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0